Wednesday, February 13, 2008

Perutusan Terimakasih dari Presiden SpammerzYengko94

Pertama-tamanya, tahniah untuk KERI-PAP2 (ruff, mattop, epito, awie, kno, ezam, radin, ska&boipren dll,) yang berusaha keras time sukantera aritu.. (kalau berusaha untuk keras, kopikon mpro ada hahaha... kopi maut tu..) antum semua memang superb hahaha..(kesan menghadiri session 17). walaupun aku rasa radin sedang mengira keuntungan jualan tshirt dan carsticker sambil mengusap2 perutnya, tapi takpe.. puas hati, idea aku untuk penambahbaikan design tshirt rumah tu berjaya diolah secantiknya oleh radin fugela radin martopo motosikal..
Terima kasih kerana memberi ruang untuk presiden spammerzyengko berucap time dinner tu haha.. siul la ruff, aku tak jangka nak kena mengucap time tu, takkan aku nak melalut pepanjang depan hong bersaudara (samhong dan mpro?) aku cuba juga seringkas mungkin walaupun chamat kata aku antiklimax malam tu(chamat, kau pernah climax kah? hahaha) . Cukuplah emel aku yang 7ribu tu menyiksa hidup korang selama setahun lebih hahaha..orang rumah aku pun aku berjaya perdayakan agar tampak seronok tengok kerenah korang semua time sukantera walaupun sampai sekarang dia masih lagi kelam dalam memahami standing rules keempat tu.. aku no komen sebab aku tak normal masa kat koleq dulu bak kata ein... hahahaha.. tak macam kapten rumah idris.. hahaha
Lastly, selaku presiden SpammerzYengko94, aku ingin mengucapkan terimakasih yang tidak terhingga atas sokongan spammerz yengko yang lain; chamat beijingman, knolanitakberaparingan, syed khalid alfesbuk, ery umobile, mprodoublehong, docmotz,ir. gondolfi dan juga diskoman ruff yang memberi komitmen tinggi dalam mengukuhkan ukhuwwah menerusi gerbang maya ini. juga tak dilupakan antispammerz reef yang diuji kesabarannya berulang kali. ingatan istimewa utk awi&aiwa 'kak fidah' bugilindah yang sering mewarnai kempen anugerah keri ini, tanpa anda, semua ini tak bermakna..
akhirul kalam, tiadalah sukantera ini membawa mudharat bahkan mengukuhi dan mengeratkan lagi silaturembelta semata-mata. Memang bermanfaat insyaallah.jkk..

No comments: