Wednesday, November 22, 2006

Rough's Belated House Warming

Aku dengan 'ikhlas'nya telah memikirkan semasak2 nya segala gesaan yg dibuat on Open House.

Since Syawal pun dah habis, tak leh lah buat open house - dah ada big excuse untuk aku escape.

Malangnya, knowing pelahap2 batch ni, that excuse takkan diterima, so kasi canlah aku buat belated house warming party, yang lewat 2 tahun!

I can't do it this weekend because it's too tight, too close and I need a break after 5 weekends running around.

So details nya:

Date: 25 Nov
Venue : (yaaaaa haaaaaaa rumah aku laaa ngok!)
Time: 12 noon - 5 petang (of course korang seperti biasa dengan selambanya ignore this timing and datang and balik ikut suka kau je)


A few disclaimer and terms and conditions:

1) Don't expect huge or good food or hot chicks macm Kuchai nya or Wong's or Chibiok's. Knowing how cerewet most of you are, I'll just serve whatever I can grab from the shelf.

2) Jangan komplen food, aku straight letak racun gegat dalam air kau so that mati kat situ straight.

3) Aku akan paksa korang isi borang MCOBA as part of our efforts for world domination, so kalau ada gambar pasport bawak sekali. Borang akan ada kat situ (this thing looms large at the back of my mind and dah setahun reunion back to school, haram kita enrol. Kesian MCOBA yang datang gate crashing kat reunion kita!)

4) Treat it like a bachelor's time out (especially yg ada anak bini ha ha). Aku sediakan free food and free drink, korang nak borak sampai monday pun go ahead laaa...

5) Sapa nak bawak playstation bawak laaaa

So, please confirm sapa nak dtng ni, so that I can estimate apa aku nak grab from the shelf.

Either SMS me or e-mail me (aku nk ckp privately but knowing Carey Award's race, semua akan reply kat sini).

ROUGH

ps: Antara agenda lain - discussion on events for Sukantara and criteria etc.

4 comments:

Anonymous said...

aku tanak konpem datang. nanti ada tohmahan mengatakan lesen ku ditarik.

Anonymous said...

Awi san,

takkan cuak kot?

Anonymous said...

ini awi la. mana ada cuak. aku ada bela badak sekarang. dapatkan kopikon mpro skarang!

Anonymous said...

mpro saudagar kopikon..

kembang semacam tenaga 2 badak...