Monday, November 17, 2008

WONG NAK PEGI MEKAH

Salam kawang-kawang

Aku nak mintak maaf kat semua kawan-kawan mana-mana ada salah silap.. Aku terbatak karipap korang, fish ball sup hari jumaat, limau atau pisang dan sewaktu dgnnya.... Atau mungkin sengaja membaling kuih sagu dibumbung dining hall lepas tu jatuh atas kepala korang.....dan termasuklah sambal nasi lemak hari jumaat yg mungkin disorok di dalam cawan....dan mungkin juga mencilok bertin-tin biskut supper korang utk makan kat pavi...walaupun separuh gadap yg batak.....!!! Dan apa-apa yg sewaktu dengannya....

Aku insyallah akan pergi menunaikan haji dgn wife aku lusa...naik dari terengganu...antara flight pertama from KT airport direct to jeddah after kt airport dah upgraded.... Leaving on 19 nov and will be back insyallah on 3 Jan.....

So doakan aku selamat...halalkan makan minum.. And klu ada hutang silalah bagitau.......dan insyallah aku doakan kawan-kawan yg mengenali..selamat dunia akhirat......

No comments: