Monday, August 14, 2006

Untuk Wanita: Belajar, Revise, Hafal Al-Qur'an

Assalaamu'alaikum Semua

Di sini ada satu announcement:

Bagi sesiapa yang mempunyai isteri / anak / emak / kawan perempuan / jiran etc. yang minat nak belajar / revise / hafal Al-Qur'an, aku nak offer khidmat wife aku.

Wife aku ni Alhamdulillah seorang Hafizah (hafal Qur'an). Dan dulu sebelum kawin, dia pernah full-time kat madrasah ajar student perempuan lain. Wife aku dulu champ hafizah Negeri dan masuk Kebangsaan. Reading / teaching dia okay.

So - sessionsnya masa weekdays kat rumah aku (Bukit Damansara). (Can arrange according to korang punya convenience bagi sesiapa yang berminat). Classes ni takde bayaran. Lillah - InsyaAllah. TIme / day / depth of study can be tailored according to convenience, InshaAllah.

For those who are interested - I look forward to your response.

JKK

Ezrin

Email: ezrin.zahari@gmail.com
Tel: 017-297 9747

No comments: